Wednesday, November 2, 2016

Cendol Bakar & Kak Sue

Asslamualaikum,
Nama Cendol Bakar & Kak Sue ni tak asing lagi. Gerai ni terletak di Bangi lama. Orang-orang yang biasa lalu jalan tu mesti tau tempat ni. En. Suami mengajak makan di sini di satu hari. Kitapun try ajelah. Macam-macam jenis cendol ada kat sini. Durian, pulut, jagung, kacang merah semua ada. Pilih je mana nak. Saya try laksa n cendol biasa. Sedap laksanya. Puas makan. Cendol juga sesedap rasa. Kenalah komen kan, dah buat entry ni. Walaupun seantero dunia dah merasainya. Hehe..


Bila post pasal ni terus rasa teringin. Haha..Dasar pencinta makanan. Menu lain banyak juga, tapi nasi rasanya ada nasi ayam je kot. Ke takde dah lupa plak. Cucur udangnya pun sedap.

OK, sekian.

Lotsa Lurve,
ShimaShafii

No comments: