Friday, November 25, 2016

Pusara Abah

Lebih 9 bulan telah berlalu, kerap juga rasa pilu dan sayu menjelma bila terkenangkan arwah. :-(
Semoga arwah ditempatkan bersama para solihin... Alfatihah~

~menunaikan hasrat emak~

Wednesday, November 2, 2016

Cendol Bakar & Kak Sue

Asslamualaikum,
Nama Cendol Bakar & Kak Sue ni tak asing lagi. Gerai ni terletak di Bangi lama. Orang-orang yang biasa lalu jalan tu mesti tau tempat ni. En. Suami mengajak makan di sini di satu hari. Kitapun try ajelah. Macam-macam jenis cendol ada kat sini. Durian, pulut, jagung, kacang merah semua ada. Pilih je mana nak. Saya try laksa n cendol biasa. Sedap laksanya. Puas makan. Cendol juga sesedap rasa. Kenalah komen kan, dah buat entry ni. Walaupun seantero dunia dah merasainya. Hehe..


Bila post pasal ni terus rasa teringin. Haha..Dasar pencinta makanan. Menu lain banyak juga, tapi nasi rasanya ada nasi ayam je kot. Ke takde dah lupa plak. Cucur udangnya pun sedap.

OK, sekian.

Lotsa Lurve,
ShimaShafii

Aktiviti Random

Assalamualaikum,
Lama dah tak menulis, kita tulislah aktiviti lama secara random dengan gambar-gambar ya...

Meatball!!


Lupa nama apa, saya panggil taman PICC je



Kampungku sekarang macam kat obersi








Nampak sangat tak lalu nak menaipnyakan.. krikkkrikk..

Okay, jap lagi kita sambung entry lain.

Lotsa Lurve,
ShimaShafii