Tuesday, May 29, 2012

Selamat Hari Guru


Sempena Hari Guru, Arina cakap nak beri cikgu dia hadiah.
Dia cakap nak beri cincin dengan bunga ros.
wahhhhhh..
macam mak dia diplomat kan!!
so aku gantikan je dengan tudung
dan suruh dia tulis sendiri kat kertas seperti di atas.
Ekceli, aku sebenarnya nak suruh dia eja sendiri
tapi pagi tu terlewat, jadi aku suruh dia tulis apa huruf yang aku cakap je
takpe la...nak tunggu dia eja tertinggal kete la jawabnya. hihi..


Monday, May 28, 2012

Pertandingan Mewarna

Kali ni pertandingan mewarna untuk Daerah Hulu Langat B pula, bertempat di Dewan Orang Ramai Sg Chua, Kajang. Arina menyertai juga. Dah katanya wajib..hihi.. 


Okla..betul kaler 1 Malaysia tu..

diapun sibuk main ..
BFF

Wednesday, May 23, 2012

Hari Ibu


Sempena Hari Ibu, Arina ada aktiviti mewarna di sekolah selama 2 hari. Hari pertama di sekolah je. Walau pun tak menang yang penting Arina semangat mengaler lukisan itu.



Friday, May 4, 2012

Colours of Malacca

Cuti hari pekerja aka buruh sempat berjalan ke Melaka
Sampai lebih kurang pukul 2 petang
Sempat makan asam pedas tenggiri melaka
Sempat naik Menara Taming Sari
Sempat naik St. Paul's Hill A' Famosa
Sempat beli jajan...
Itu aje..
Pastu balik sebab baby pn dah letih nak tido
Kakak-kakak pun sama..