Thursday, October 27, 2011

Safi Rania Gold


Baru-baru ni sembang-sembang dengan budak opis, pasal produk kecantikan. Saje sembang-sembang. Sebab aku kan dah lama guna Safi Timun yang hijau tu, tapi kulit cuma dapat cerah je. Tapi jeragat tak mau hilang-hilang. So dia kata, try Safi Rania. Adik dia guna, kulit jadi cantik..gebu, halus dan tak berjeragat.

Balik Batu Pahat baru ni baru berpeluang beli. Tapi tak beli complete set pun..beli krim kecantikan je, harganya cuma RM10.50. Pastu gi econsave malam tadi en. hubby beria suruh beli complete set, tapi disebabkan tak cukup complete setnya maka aku hanya mengepow beliau pencuci muka dan pelembap malam. Harganya RM13.90 dan RM24.90 masing-masing. Harapnya kurangla jeragatku nanti.. Huuhu...

Lenkali aku nak beli serum dan penyegar plak..muahahah.. Lenkali tu bulan depan la kot. Takpun tunggu bonus. Muahahaha...

2 comments:

eda_ej said...

huhuhu.. jeragat aku pon dah naik.. kene tuka pakai safi rania gak ni..

ps~rase cam dah makin tue je kan..

Mama ArinArishArdini said...

LOR..ko pn dh de jeragat ke? tulaa dh tua kiter ni, huhu